Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Някой има ли идея дали при 156JTD 136hp ще сработи? Силно се интересувам.
    В английския форум пишат ,че колата трбва да е след 2002г, говори се за CF3.
    Last edited by Galeano; d.m.y г., 21:33.
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #32
      Колеги дайте подробности: Къде ги правихте, За какви пари и така!!!
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

      Comment


      • #33
        CF3 e.
        И ако не беше Бо, нямаше да се навия скоро.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #34
          Christweil - е писал че го е подкарал на 166 @ 136.
          Колега имаш ли спомени буксата с колко пина е ?
          Идеята е дали нещата са същите като при Либра, и ако да - колегите да се възползват.


          п.с Моята букса беше зверски забутана - почти до двигателният отсек.
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #35
            Днес сложихме ръчката - всичко е 6 сега.
            За инфото моята е 136кс и ЕКУ-то е EDC15C5.

            Ето и снимка на буксата, тя по прицип се намира лесно но може да се е заврила на майната си...

            На Либрата е подобно - на схемата само буксите кум ЕКУто използват други имена + ръчката на Либрата явно има светодиод (може би няма "Cruise" на таблото ??)
            Attached Files
            Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

            Comment


            • #36
              Ами така като гледам буксата е същата, само цветовете на кабелите са различни.
              Т.е. ако някой се зарови в ел. схемите ще можете да определите кой кабел за какво е. А може и подредбата да е еднаква , само цветово да се различават.

              Eто какво е писал Bo в ланча Форума за кабелите

              Та Теоретично имаме 6 пина. 5 от тях ще ни трябват. Шестия е просто да свети ръчката, че е активиран авто пилота.


              Пин 1 - Това е общия изход от Бутона ON/OFF. Този бутон задържа позицията си (це-ка ключе). Той пуска като общо авто пилота (ръчката) да работи. Подава 12в към ЕКУ-то на колата. Или с други думи казано, след като завъртите ръчката на ON позиция между Пин 1 и Пин 3 трябва да има постоянна връзка. Когато бутона е на OFF позиция на Пин 1 не трябва да има сигнал - 12в.
              Теоретично трябва да го видите с сиво-червена жица върху колата си.

              Пин 2 - Това най-вероятно е маса за светлинния индикатор разположен в ръчката. След като активирате авто пилота, теоретично ЕКУ-то трябва да замаси този пин и да светне диода. С две думи не ви трябва.
              Теоретично трябва да го видите с черно-синя жица върху колата си.

              Пин 3 - Общото захранване на ръчката с 12в след като подадете на контакт. Това е входа на бутона ON/OFF. На OFF позиция не пуска 12в към пин 1. Както вече го описах, като се даде на позиция ON ръчката, тези 12в се пращат към общата шина на ръчката и излизат на пин 1, където отива в ЕКУ-то, за да му кажете, че ръчката е включена.

              Пин 4 - бутон "-". Ръчката като е включена (ON позиция) с натискането на бутона се праща сигнал 12в към ЕКУ-то от общата шина на ръчката.
              Теоретично трябва да го видите с зелено-жълта жица върху колата си.

              Пин 5 - бутон "+". Ръчката като е включена (ON позиция) с натискането на бутона се праща сигнал 12в към ЕКУ-то от общата шина на ръчката.
              Теоретично трябва да го видите с жълта жица върху колата си.

              Пин 6 - бутон "RCL". Ръчката като е включена (ON позиция) с натискането на бутона се праща сигнал 12в към ЕКУ-то от общата шина на ръчката.
              Теоретично трябва да го видите със синя жица върху колата си.
              п.с Нямам лампа на таблото за круиз, Бо каза че е индикацията е на самата ръчка.
              Ще му кажа да погледне темата и ако може да ви удари едно рамо.
              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

              Comment


              • #37
                Ако някой замери дали при подаване на контакт ще му "дойде" +12в от акумулатора на крачето на снимката, може и да имаме отговор на задачата
                Attached Files
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #38
                  На самата ръчка, няма разлика на пиновете между либрата и алфата. само светодиод на алфата няма след като е на таблото. Имам схемите на компа, утре мога да кача ако е полезно.
                  Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                  Comment


                  • #39
                    колеги, дали ще стане лоста от мигачите който е с управлението на круизконтрола, но е от Бензинова алфа 166 автоматик, на моята 2.4 jtd ? Моята има буксата под волана( открих я преди няколко дни )
                    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 1999

                    Comment


                    • #40
                      Спроъд мене да, няма защо да има разлика точно за ръчката между автоматик и ръчна.
                      Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                      Comment


                      • #41
                        Според Епер лостчетата се делят само на такива с и такива без темпомат. Т.е. трябва да стават на всички.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #42
                          Благодаря !
                          Alfa Romeo 166 2.4 jtd 1999

                          Comment


                          • #43
                            Колеги кажете лесно ли се сваля волана и има ли нещо по-специфично по операцията.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от nvladev Покажи съобщение
                              Колеги кажете лесно ли се сваля волана и има ли нещо по-специфично по операцията.
                              Трябва ти дълга кръстата отверка
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                              Comment


                              • #45
                                Днес направих манипулацията, но и при мен сигурно е като при колегата Christweil. Някой има ли идея къде се намират модули М10 и D23a. Oткъде да си изтегля eLearn за 166.
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

                                Comment

                                Working...
                                X